U I T N O D I G I N G ALGEMENE LEDENVERGADERING 2023
Datum: donderdag 30 maart 2023
Aanvang: 19.30 uur. De zaal is open vanaf 19.00 uur
Plaats: Verenigingsgebouw Walboduin, Alphons Diepenbrockhof 2 (achterkant Jumbo)
A G E N D A
- Opening
- Mededelingen
- Goedkeuring en vaststelling notulen ALV 2022
- Ingekomen stukken
- Goedkeuring en vaststelling Jaarverslag 2022
- Financiën – financieel verslag 2022
- Bevindingen kascommissie
- Décharge bestuur en penningmeester
- Benoeming kascommissie
10.Bestuursverkiezing
11.Begroting 2023 en vaststelling contributie 2024
12.Rondvraag
13.Sluiting (21.00 uur)
Het jaarverslag kunt u vanaf medio maart 2023 vinden op onze website www.walboduin.nl en in Wijkinfo 1-2023. Het financieel verslag kan worden afgehaald in het verenigingsgebouw, of per e-mail opgevraagd via info@walboduin.nl, vanaf medio maart 2023
Het door u gekozen bestuur ziet er vanaf 30 mei 2022 als volgt uit:
J.H.M.Hoogwout, voorzitter – J.H.A.van den Muijsenberg, vice-voorzitter – H.Maasland, penningmeester a.i. – C.van der Wacht, secretaris, – L.van der Valk, lid
Volgens het rooster treden de heren Maasland en van der Valk dit jaar af. De heer van der Valk stelt zich herkiesbaar. De heer Maasland blijft penningmeester ad interim.
Ingevolge artikel 9 van de statuten geschiedt de benoeming van bestuursleden door de algemene vergadering uit één of meer voordrachten. Tot het maken van voordrachten zijn zowel het bestuur als tien leden van de vereniging bevoegd. Een voordracht van kandidaten dient tenminste drie maal vierentwintig uur voor aanvang van de vergadering in het bezit te zijn van het bestuur. De voordracht moet zijn getekend door tenminste tien leden en door de voorgestelde kandidaat.